zaterdag 2 juni 2012

Winnaar Give Away

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor zijn reactie op mijn
 Give Away.
Helaas kan er maar één winnaar zijn, dus maakte ik van alle
(geldige) reactie's een lot en deed die in een leeg koffieblik.
 Daarna de hele boel lekker door elkaar schudden...
En whalaa, we hebben een winnaar!!!
Emmel-prutsemieke je krijgt de TAS
Hartelijk Gefeliciteerd.
Mail je adresgegevens, dan kan ik een pakje sturen.
Ieder ander, de volgende keer gewoon weer meedoen hoor!!!
Fijne zondag 
X

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Emmel-prutsemieke!
    Bedankt voor de leuke Give Away en volgende keer doe ik weer mee, Fan sels :>)
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, het geluk kan niet op voor mij! Ik heb deze week nog al iets gewonnen. Maar jouw tas maakt me mega mega blij. Ik heb net een vreugdesprongetje gemaakt.
    Voor de niet winnaars, kom eens proberen bij mijn give-away

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.