dinsdag 15 maart 2011

De moestuin...


We zijn momenteel even op een andere manier creatief bezig, d.w.z. de moestuin omspitten. Gelukkig heb ik hulp van myn "personeel" anders kwam het niet goed.
Zoals je ziet, we doen elke keer een stukje...
En daar waar vorig jaar prachtige ver-geet-mij-niet en stokrozen bloeiden, moeten dit jaar de aardappelen de grond in. Dus ben ik druk met het redden van de bloeiende planten en probeer ze een nieuw plekje te geven. Dat is rennen want manlief schept gewoon door, :)
Zaterdagavond zat ik, na een hele middag buiten op de tuin, aan m'n wijntje en "kakte" volledig in, wel een heerlijk voldaan gevoel moet ik zeggen...

5 opmerkingen:

  1. Hoi Truus,

    Redden wat er te redden valt zou ik zeggen!

    Een heerlijk iets is dat he, het moestuin seizoen begint weer!!
    Lekker buiten bezig zijn,dat doet een mens goed!
    Ik zie je al zitten boven je wijntje!!

    Ik val ook in slaap als ik de krant lees,hoor!!!
    Zolang ik bezig blijf is er niks aan de hand, maar zodra je stil zit.......

    Vandaag weer een mooie dag,geniet ervan!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja..is het weer tijd voor he? tuin klaarmaken voor het planten en zaaien.

    is dit ook in de buurt van de vliegbasis? daar ben ik zondag nog geweest met mijn dochter.

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Zeven jaar lang spitte ik ook een stuk van 12 bij 15 (zelf) om, dit jaar na lang nadenken ermee gestopt, een mens kan ook niet alles.
    Ga wel een minimoestuintje maken en natuurlijk heerlijke kruiden.

    Veel plezier en succes met je royale moestuin!

    Fijne dag, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lap grond heb je zeg! En wat is het toch fijn om buiten weer lekker de handen uit de mouwen te steken. Kom maar op met het buitenleven!!
    *noflike*dag!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Truus,

    Een moestuin, grote droom voor mij. Blijf maar lekker crea door bloggen daarover, dan kan ik een beetje via jou meedromen. Lichamelijk is zo'n tuintje voor mij niet haalbaar, vandaar.

    Ik heb je een award gegeven trouwens, kijk maar eens.

    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.